سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
ولایه « سخنان امام و رهبری»‏
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 27
  • مجموع بازدیدها: 93015

    » درباره من
    ولایه « سخنان امام و رهبری»‏
    مهدی حیدری

    » دسته بندی یادداشت ها
    سخنان امام و رهبر[58] . سخنان امام و رهبر[16] . انتخابات[12] . صدا و سیما[7] . فلسطین[5] . وحدت مسلمانان[4] . پیامبر اعظم[3] . انقلاب[3] . امام خمینی (ره)[3] . آیت الله خامنه ای[2] . انقلاب اسلامی[2] . بحرین . بیداری اسلامی . اخلاق . اشرافی گری . آمریکا . پیشرفت . دانشجو . دفاع مقدس . رابطه با آمریکا . رهبر . غدیر . شاخص ها . مردم . نهضت علمی . وحدت .

    » آرشیو مطالب
    اسفند 86
    خرداد 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    بهمن 87
    فروردین 88
    جزوات

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    سایت مقام معظم رهبری

    » طراح قالب
    »» حتّى آرم برنامه‏ها . . .

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (6)

    هدف را هم که بیان کردم. هدف این است که ما صدا و سیما را به آن اوج و کمالى برسانیم که کلیه‏ى برنامه‏هاى آن، با بهترین کیفیتها، در جهت رسوخ و نفوذ دادن اندیشه‏ى اسلام ناب و همه‏ى ملحقاتش - از اخلاق و عمل - در زندگى مخاطبانش باشد. هر برنامه‏ى آن، باید این خصوصیت را داشته باشد. این، هدف ماست. از اول صبح تا آخر شب که پیچ رادیو و تلویزیون را باز مى‏کنیم، تک‏تک برنامه‏ها، حتّى آرم برنامه‏ها، موزیک متن فیلمها و برنامه‏هاى گوناگون، حتّى چهره‏ى گویندگان و مجریانى که دیده مى‏شوند و لحن کلام گویندگانى که صدایشان شنیده مى‏شود، باید این خصوصیات را داشته باشد. ببینید، این کار چه‏قدر مهم است.

    بیانات در دیدار با اعضاى شوراى سیاستگذارى صدا و سیما 69/12/14



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( یکشنبه 89/8/23 :: ساعت 11:49 عصر )
    »» برنامه‏هاى بى‏فایده و بى‏محتوا را مطلقاً پخش نکنید

     

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (5)

    آنچه در مورد این رسانه‏ى مهم، مطلوب و ایده‏آل است، عبارت از این است که دانشگاهى باشد که در آن، عالیترین و زیباترین مفاهیم انقلاب، به شکل هنرمندانه ارایه بشود و جاذبه داشته باشد؛ نه این‏که فقط چیزى را بگویند، بدون این‏که فکر جاذبه و تأثیر آن باشند.

    از هنر استفاده بشود و حرکت‏بخش باشد و تکلیف مردم و قشرهاى مختلف را معلوم کند. یعنى زن انقلابى و مسلمان، جوان انقلابى و مسلمان، روستایى و شهرى، باسواد و کم‏سواد، متخصص و معمولى، هر کدام وقتى پاى رادیو یا تلویزیون مى‏نشینند، در برنامه‏هایى که شما به اینها مى‏دهید، تکلیف خودشان را بفهمند که باید چه‏کار بکنند؛ راهشان روشن بشود.

    فیلم خنثاى بى‏اثرِ بى‏محتواى بدون پیام، مطلقاً پخش نکنید. برنامه‏ى بى‏فایده‏ى بى‏محتوایى که فقط یک وقت و یک فاصله‏ى زمانى را پُر مى‏کند، مطلقاً پخش نکنید. بعضى از برنامه‏ها این‏گونه است. چند سال قبل از این، من یک برنامه‏ى مذهبى را از رادیو گوش مى‏کردم. الفاظ على‏الظاهر مذهبى و باطناً پوک، سجعها بى‏خودى، و عبارتها قدیمى بودند. یک نثر زیباى قدیمى نبود؛ بلکه عبارت من‏درآوردىِ ساختنىِ چرندى را به شکل عبارات مذهبى درآورده بودند و گوینده هم همین‏طور پشت سرهم مى‏گفت. من که آخوند و اهل دین و اهل این فنّم، هرچه گوش کردم که ببینم در این بحث نیم ساعتى که مرتب هم حرف مى‏زد، چه مى‏خواهد بگوید - مى‏خواهد توحید را ثابت کند؟ مى‏خواهد نبوت یا قیامت را ثابت و یا رد کند؟ - دیدم که اصلاً هیچ مفهومى ندارد. این، یک بحث خنثى‏ است.

    من مى‏گویم اگر شما این برنامه را براى این آوردید که این‏جا خالى است، از شنوندگان عذرخواهى کنید و بگویید: شنوندگان! متأسفانه به قدر این یک ساعت، برنامه‏ى مناسب شما پیدا نکرده‏ایم؛ این یک ساعت تعطیل. این، خیلى بهتر و پُرجاذبه‏تر و منصفانه‏تر است.

     

     

    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (69/5/7)

     



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( یکشنبه 89/8/23 :: ساعت 12:7 صبح )
    »» شما باید در مقابل تبلیغات دشمن نسبت به انقلاب، سینه سپر کنید

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (4)


    من مى‏گویم که صدا و سیما باید در مقابل تبلیغات دشمن نسبت به انقلاب، سینه سپر کند. الان رسانه‏هاى زیادى در دنیا هستند که با تبلیغات خود، کار براندازى را به شکل سنتى انجام مى‏دهند! این کار، خیلى هم عملى است. یعنى اگر واقعاً نظامى روى پاى خود محکم نباشد، راحت مى‏شود آن را با یک رادیوى برون مرزى از صحنه خارج نمود و نابود کرد؛ همین کارى که الان ابرقدرتها نسبت به انقلابهاى گوناگون و بیش از همه نسبت به ما مى‏کنند. منتها آنها کور خوانده‏اند؛ چون نظام ما پایه‏ى محکمى دارد و روى دوش مردم و در دل آنهاست.

    شما باید در مقابل این حرکت موذیانه‏ى رسانه‏ها، واقعاً سینه سپر کنید. هرجا رسانه‏ها روى نقطه‏یى تکیه مى‏کنند، شما اگر قبلاً پادزهرش را نداده‏اید، بعداً بدهید. تبلیغات دروغى که آنها الان مى‏کنند، رسانه‏هاى ما باید در مقابلش خیلى قوى بایستند. شما بایستى ابتکار هم بکنید. این ابتکار برنامه‏ى «بررسى رادیوهاى بیگانه» که صبحهاى جمعه پخش مى‏شود، یک زمان خیلى خوب حرکت مى‏کرد؛ اما حالا قدرى یکنواخت و دور از انتظار شده است و به آن شکل سابق نیست؛ که باید در آن باز هم ابتکار انجام بگیرد. یعنى باید به‏طور همه جانبه، آن سخن درست و آن نکته‏ى بجا را ببینند و مطالعه کنند و در مقابل، آنچه را که دشمن مى‏گوید، بیرون بیاورند و نقاط زیباى نظام را به چشم مردم بکشانند.

     

    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (69/5/7)



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( یکشنبه 89/8/23 :: ساعت 12:3 صبح )
    »» صدا و سیما کوشش کند که مردم متدین بشوند

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (3)


     این‏طور نباشد که به نام اسلام چیزى را بگوییم که سست باشد، یا چیزى را ببافیم که فقط شکل، شکل اسلامى باشد؛ مثل این نماهاى تلویزیونى - عکس گنبد و بارگاه و مانند آن - که شماها براى فیلمها درست مى‏کنید و چیزى را از دور نشان مى‏دهید. ارایه‏ى چنین چیزهایى از اسلام، یک چیز پوکِ پوچِ کم‏مایه است که فقط یک زر و زیور دروغى، آن هم ظاهرى و سطحى را نشان مى‏دهد.

    حقیقتاً بایستى مفاهیم و معارف اسلامى پخش و منعکس بشود. علاوه‏ى بر این، صدا و سیما کوشش کند که مردم متدین بشوند. یکى از وظایفى که واقعاً باید آقایان به آن توجه کنند، متدین‏سازى است. کارى کنید که مستمعتان بر اثر صحبت شما، حقیقتاً به صورت عمیق متدین بشود.

     

    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (69/5/7)



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( شنبه 89/8/22 :: ساعت 8:24 صبح )
    »» من خوف این را دارم که . . .

     

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (2)

    الان در کشورهاى اسلامى و انقلابى و نیز در بسیارى از کشورهایى که نه اسلامیند و نه انقلابى، و مى‏خواهند کشورشان را خوب اداره کنند، این فکر وجود دارد که نظام جمهورى اسلامى، با این‏که اعلام مى‏کند صدا و سیمایش دانشگاه است، چه‏کار مى‏کند. مى‏خواهند از تجربیات ما سر دربیاورند و استفاده کنند. من خوف این را دارم که اگر آنچه را در اختیار است، به آنان بدهیم، توقع آنها برآورده نشود. به‏هرحال، این توقع و انتظار از ما وجود دارد؛ ما باید این را بدانیم.

    صدا و سیما را واقعاً باید در جهت یک دانشگاه پیش ببریم. البته این‏جا حرفهاى زیادى هست و مى‏دانید که من هم اهل حرف و بحثم. در این زمینه‏هاى فرهنگى، خیلى حرفِ گفتنى و شنیدنى وجود دارد. من نمى‏خواهم وارد آن مقولات بشوم که کسى مثلاً بگوید صدا و سیما یک کانال است و اگر فقط یک فکر و ایده‏ى خاص را به مردم بدهند، آیا منافى با اصول دمکراسى است یا نه. به نظر ما، این حرفها، حرفهاى تمام‏شده و حل‏شده‏یى است.

    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (69/5/7)



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( پنج شنبه 89/8/20 :: ساعت 8:48 صبح )
    »» این تشکیلات، تشکیلات فوق‏العاده حساس، مهم و تعیین‏کننده‏یى است

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (1)

    طبیعت اداره‏ى روزمره‏ى این تشکیلات آن است که انعکاسش و تلقى و فهم مردم از آن، تقریباً بلافاصله است. شما امروز برنامه مى‏سازید و این برنامه را حداکثر یک هفته، دو هفته، یا یک ماه دیگر اجرا خواهید کرد؛ یعنى خیلى زود دیده مى‏شود. دستگاهى که اثرش این‏طور سریع و عمومى است، انتظارات مختلفى در قبال آن هست. این‏جا انصافاً جاى خیلى حساسى است؛ گیرم که نظامى پشت سر این رسانه نباشد که مکتب و خط مشى و راهى دارد. اگراین گونه باشد - که هست - طبعاً حساسیت این تشکیلات خیلى بیشتر خواهد شد. لذا در زندگى مردم، این تشکیلات، تشکیلات فوق‏العاده حساس، مهم و تعیین‏کننده‏یى است. کار خوب و بد و خدمت و خداى نکرده سوءعمل در این تشکیلات، با جاهاى دیگر فرق مى‏کند؛ چون تأثیرش عمومى و سریع است و سطح کارش خیلى وسیع و محسوس و مشهود مى‏باشد. لذا من این را واقعاً از صمیم قلب مى‏گویم.


    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (7/5/69)

     



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( چهارشنبه 89/8/19 :: ساعت 7:51 صبح )
    »» قابل توجه سران فتنه

    مردم ما این راه را خود انتخاب کرده اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت 

     

     من بارها اعلام کرده ام که با هیچ کس در هر مرتبه ای که باشد عقد اخوت نبسته ام. چهارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است. دفاع از اسلام و حزب الله اصل خدشه ناپذیر سیاست جمهوری اسلامی است. ما باید مدافع افرادی باشیم که منافقین سرهاشان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند. ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پرونده های همکاری آنان با آمریکا از لانه جاسوسی بیرون آمد. ما باید تمام عشقمان به خدا باشد نه تاریخ. کسانی که از منافقین و لیبرال ها دفاع می کنند‚ پیش ملت عزیز و شهید داده ما راهی ندارند. اگر ایادی بیگانه و ناآگاهان گول خورده که بدون توجه بلندگوی دیگران شده اند‚ از این حرکات دست بر ندارند‚ مردم ما آنها را بدون هیچ گونه گذشتی طرد خواهند کرد. 

     

     

      مسوولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت - ارواحنا فداه - است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسایل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که بر عهده دارند منصرف کند‚ خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنمایند‚ ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند. 

     مردم عزیز ایران که حقا چهره منور تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند‚ باید سعی کنند که سختی ها و فشارها را برای خدا پذیرا گردند تا مسوولان بالای کشور به وظیفه اساسی شان که نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند که تنها برادری و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند. چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و کمبود بر طبقه مستضعف فشار می آورد‚ ولی هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دنیای دون امروز و پایه ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با آمریکا و شوروی‚ فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار می کنند‚ این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب بی شهادت میسر نیست.

       من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می خواهم که از هیچ کس و از هیچ چیز جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشای سرمایه داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدم های اول مبارزه جهانی خود علیه غرب و شرقیم.

    امام خمینی (ره) - صحیفه نور ج 21 صفحه 108 تاریخ سخنرانی:  68/1/2




  • کلمات کلیدی :

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( جمعه 89/7/30 :: ساعت 11:26 صبح )
    »» چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خونها و خشونتها و هرج و مرج‏ها، آن

    آن کسانى که به یک نحوى یک نوع مرجعیتى در
    افکار مردم دارند؛ از این سیاسیون و رؤساى احزاب و کارگردانان جریانات سیاسى، و یک
    عده‏اى از اینها حرف‏شنوى دارند، اینها خیلى باید مراقب رفتار خودشان باشند؛ اگر آنها
    کمى افراطى‏گرى کنند، دامنه‏ى این افراطى‏گرى در بدنه‏ى مردم به جاهاى بسیار حساس و
    خطرناکى خواهد رسید که گاهى خود آنها دیگر نمیتوانند آن را جمع کنند، که ما نمونه‏هایش
    را دیده‏ایم. افراط وقتى در جامعه به وجود آمد، هر حرکت افراطى به افراطى‏گرى دیگران
    دامن میزند. اگر نخبگان سیاسى بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، یا براى اصلاح ابرو،
    چشم را کور کنند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خونها و خشونتها و هرج و مرج‏ها، آنهایند.
    من به همه‏ى این آقایان، این دوستان قدیمى، این برادران توصیه میکنم بر خودتان مسلط
    باشید؛ سعه‏ى صدر داشته باشید؛ دستهاى دشمن را ببینید؛ گرگهاى گرسنه‏ى کمین‏کرده را
    که امروز دیگر نقاب دیپلماسى را یواش یواش دارند از چهره‏هایشان برمیدارند و چهره‏ى
    حقیقى خودشان را نشان میدهند، ببینید؛ از اینها غفلت نکنید.

     خطبه های نماز جمعه 29 خرداد



  • کلمات کلیدی : انتخابات

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( دوشنبه 88/5/5 :: ساعت 6:40 عصر )
    »» زورآزمائى خیابانى بعد از انتخابات کار درستى نیست

    امروز - حالا عرض خواهم کرد - دیپلماتهاى برجسته‏ى
    چند کشور غربى که تا حالا با تعارفات دیپلماتیک با ما حرف میزدند، نقاب از چهره برداشتند؛
    چهره‏ى واقعى خودشان را دارند نشان میدهند؛ «قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفى صدورهم
    اکبر».(5) دشمنى‏هاى خودشان با نظام اسلامى را دارند نشان میدهند؛ از همه هم خبیث‏تر
    دولت انگلیس. من به این برادران عرض میکنم، به مسئولیت پیش خداى متعال فکر کنید: پیش
    خدا مسئولید، از شما سؤال خواهد شد. آخرین وصایاى امام را به یاد بیاورید؛ قانون، فصل‏الخطاب
    است؛ قانون را فصل‏الخطاب بدانید. انتخابات اصلاً براى چیست؟ انتخابات براى این است
    که همه‏ى اختلافها سر صندوق رأى حل و فصل بشود. باید در صندوقهاى رأى معلوم بشود که
    مردم چى میخواهند، چى نمیخواهند؛ نه در کف خیابانها. اگر قرار باشد بعد از هر انتخاباتى
    آنهائى که رأى نیاوردند، اردوکشى خیابانى بکنند، طرفدارانشان را بکشند به خیابان؛ بعد
    آنهائى که رأى آورده‏اند هم، در جواب آنها، اردوکشى کنند، بکشند به خیابان، پس چرا
    انتخابات انجام گرفت؟ تقصیر مردم چیست؟ این مردمى که خیابان، محل کسب و کار آنهاست،
    محل رفت و آمد آنهاست، محل زندگى آنهاست، اینها چه گناهى کردند؟ که ما میخواهیم طرفدارهاى
    خودمان را به رخ آنها بکشیم؛ آن طرف یک جور، این طرف یک جور. براى نفوذىِ تروریست
    - آن کسى که میخواهد ضربه‏ى تروریستى بزند - مسئله‏ى او مسئله‏ى سیاسى نیست؛ براى او
    چه چیزى بهتر از پنهان شدن در میان این مردم؛ مردمى که میخواهند راهپیمائى کنند یا
    تجمع کنند. اگر این تجمعات پوششى براى او درست کند، آنوقت مسئولیتش با کیست؟ الان همین
    چند نفرى که در این قضایا کشته شدند؛ از مردم عادى، از بسیج، جواب اینها را کى‏ بناست
    بدهد؟ واکنشهائى که به اینها نشان داده خواهد شد - تو خیابان از شلوغى استفاده کنند،
    بسیج را ترور کنند، عضو نیروى انتظامى را ترور کنند - که بالاخره واکنشى به وجود خواهد
    آورد، واکنش احساسى خواهد بود. محاسبه‏ى این واکنشها با کیست؟ انسان دلش خون میشود
    از بعضى از این قضایا؛ بروند توى کوى دانشگاه، جوانها را، دانشجوها را - آن هم دانشجوهاى
    مؤمن و حزب‏اللهى را، نه آن شلوغ‏کن‏ها را - مورد تهاجم قرار بدهند، آنوقت شعار رهبرى
    هم بدهند! دل انسان خون میشود از این حوادث. زورآزمائى خیابانى بعد از انتخابات کار
    درستى نیست، بلکه به چالش کشیدن اصل انتخابات و اصل مردم‏سالارى است
    .

    من از همه میخواهم به این روش خاتمه بدهند.
    این روش، روش درستى نیست. اگر خاتمه ندهند، آنوقت مسئولیت تبعات آن، هرج و مرج آن،
    به عهده‏ى آنهاست.

    خطبه های نماز جمعه 29 خرداد



  • کلمات کلیدی : انتخابات

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( دوشنبه 88/5/5 :: ساعت 6:39 عصر )
    »» خود این، شروع دیکتاتورى است

    این تصور هم غلط است که بعضى خیال کنند با
    حرکات خیابانى، یک اهرم فشارى علیه نظام درست میکنند و مسئولین نظام را مجبور میکنند،
    وادار میکنند تا به عنوان مصلحت، زیر بار تحمیلات آنها بروند. نه، این هم غلط است.
    اولاً تن دادن به مطالبات غیر قانونى، زیر فشار، خود این، شروع دیکتاتورى است. این
    اشتباه محاسبه است؛ این محاسبه‏ى غلطى است. عواقبى هم اگر پیدا کند، عواقبش مستقیماً
    متوجه فرماندهان پشت صحنه خواهد شد. اگر لازم باشد، مردم آنها را هم در نوبت خود و
    وقت خود خواهند شناخت.

     من از همه‏ى این دوستان، این برادران،
    میخواهم بنا را بر برادرى بگذارید، بنا را بر تفاهم بگذارید، قانون را رعایت کنید.
    راه قانون باز است. راه محبت و صفا باز است، از این راه بروید. و امیدوارم خداى متعال
    توفیق بدهد که همه از این راه بروند. خب، همه پیشرفت کشور را میخواهند. جشن پیروزى
    چهل میلیونى را این برادران گرامى بدارند و نگذارند دشمن این جشن را خراب کند؛ همچنانى
    که دشمن میخواهد خراب کند. البته اگر کسانى بخواهند راه دیگرى را انتخاب بکنند، آنوقت
    بنده دوباره خواهم آمد و با مردم صریحتر از این صحبت خواهم کرد.

    خطبه های نماز جمعه 29 خرداد



  • کلمات کلیدی : انتخابات

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( دوشنبه 88/5/5 :: ساعت 6:37 عصر )
    <      1   2   3   4      >


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ما با حرکتهاى ضد آمریکائى و ضد صهیونیستى همراهیم
    سعودىها بدون چراغ سبز آمریکا نمیتوانستند وارد بحرین شوند
    این ها به برکت حضور مردم است
    مردم توطئه های دشمن را خنثی کردند
    مبادا خیال کنید تقوا این است که انسان، مخالف خودش را زیر پا له ک
    به نام عدالتخواهى و انقلابیگرى، اخلاق را زیر پا نگذاریم
    این انحراف است ...
    اشرافی گری، آفت مسئولیت
    ما می توانیم
    مقابل دشمن مثل کوه ایستاد
    حتّى آرم برنامه‏ها . . .
    برنامه‏هاى بى‏فایده و بى‏محتوا را مطلقاً پخش نکنید
    شما باید در مقابل تبلیغات دشمن نسبت به انقلاب، سینه سپر کنید
    صدا و سیما کوشش کند که مردم متدین بشوند
    من خوف این را دارم که . . .
    [همه عناوین(190)][عناوین آرشیوشده]
    < l>