سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
ولایه « سخنان امام و رهبری»‏
 RSS  |  Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ

  • بازدید امروز: 51
  • بازدید دیروز: 27
  • مجموع بازدیدها: 93040

    » درباره من
    ولایه « سخنان امام و رهبری»‏
    مهدی حیدری

    » دسته بندی یادداشت ها
    سخنان امام و رهبر[58] . سخنان امام و رهبر[16] . انتخابات[12] . صدا و سیما[7] . فلسطین[5] . وحدت مسلمانان[4] . پیامبر اعظم[3] . انقلاب[3] . امام خمینی (ره)[3] . آیت الله خامنه ای[2] . انقلاب اسلامی[2] . بحرین . بیداری اسلامی . اخلاق . اشرافی گری . آمریکا . پیشرفت . دانشجو . دفاع مقدس . رابطه با آمریکا . رهبر . غدیر . شاخص ها . مردم . نهضت علمی . وحدت .

    » آرشیو مطالب
    اسفند 86
    خرداد 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    بهمن 87
    فروردین 88
    جزوات

    » لوگوی وبلاگ

    » لینک دوستان
    سایت مقام معظم رهبری

    » طراح قالب
    »» برنامه‏هاى بى‏فایده و بى‏محتوا را مطلقاً پخش نکنید

     

    مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره صدا و سیما (5)

    آنچه در مورد این رسانه‏ى مهم، مطلوب و ایده‏آل است، عبارت از این است که دانشگاهى باشد که در آن، عالیترین و زیباترین مفاهیم انقلاب، به شکل هنرمندانه ارایه بشود و جاذبه داشته باشد؛ نه این‏که فقط چیزى را بگویند، بدون این‏که فکر جاذبه و تأثیر آن باشند.

    از هنر استفاده بشود و حرکت‏بخش باشد و تکلیف مردم و قشرهاى مختلف را معلوم کند. یعنى زن انقلابى و مسلمان، جوان انقلابى و مسلمان، روستایى و شهرى، باسواد و کم‏سواد، متخصص و معمولى، هر کدام وقتى پاى رادیو یا تلویزیون مى‏نشینند، در برنامه‏هایى که شما به اینها مى‏دهید، تکلیف خودشان را بفهمند که باید چه‏کار بکنند؛ راهشان روشن بشود.

    فیلم خنثاى بى‏اثرِ بى‏محتواى بدون پیام، مطلقاً پخش نکنید. برنامه‏ى بى‏فایده‏ى بى‏محتوایى که فقط یک وقت و یک فاصله‏ى زمانى را پُر مى‏کند، مطلقاً پخش نکنید. بعضى از برنامه‏ها این‏گونه است. چند سال قبل از این، من یک برنامه‏ى مذهبى را از رادیو گوش مى‏کردم. الفاظ على‏الظاهر مذهبى و باطناً پوک، سجعها بى‏خودى، و عبارتها قدیمى بودند. یک نثر زیباى قدیمى نبود؛ بلکه عبارت من‏درآوردىِ ساختنىِ چرندى را به شکل عبارات مذهبى درآورده بودند و گوینده هم همین‏طور پشت سرهم مى‏گفت. من که آخوند و اهل دین و اهل این فنّم، هرچه گوش کردم که ببینم در این بحث نیم ساعتى که مرتب هم حرف مى‏زد، چه مى‏خواهد بگوید - مى‏خواهد توحید را ثابت کند؟ مى‏خواهد نبوت یا قیامت را ثابت و یا رد کند؟ - دیدم که اصلاً هیچ مفهومى ندارد. این، یک بحث خنثى‏ است.

    من مى‏گویم اگر شما این برنامه را براى این آوردید که این‏جا خالى است، از شنوندگان عذرخواهى کنید و بگویید: شنوندگان! متأسفانه به قدر این یک ساعت، برنامه‏ى مناسب شما پیدا نکرده‏ایم؛ این یک ساعت تعطیل. این، خیلى بهتر و پُرجاذبه‏تر و منصفانه‏تر است.

     

     

    بیانات در دیدار با مسؤولان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران‏ (69/5/7)

     



  • کلمات کلیدی : صدا و سیما

  • نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » مهدی حیدری ( یکشنبه 89/8/23 :: ساعت 12:7 صبح )


    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ما با حرکتهاى ضد آمریکائى و ضد صهیونیستى همراهیم
    سعودىها بدون چراغ سبز آمریکا نمیتوانستند وارد بحرین شوند
    این ها به برکت حضور مردم است
    مردم توطئه های دشمن را خنثی کردند
    مبادا خیال کنید تقوا این است که انسان، مخالف خودش را زیر پا له ک
    به نام عدالتخواهى و انقلابیگرى، اخلاق را زیر پا نگذاریم
    این انحراف است ...
    اشرافی گری، آفت مسئولیت
    ما می توانیم
    مقابل دشمن مثل کوه ایستاد
    حتّى آرم برنامه‏ها . . .
    برنامه‏هاى بى‏فایده و بى‏محتوا را مطلقاً پخش نکنید
    شما باید در مقابل تبلیغات دشمن نسبت به انقلاب، سینه سپر کنید
    صدا و سیما کوشش کند که مردم متدین بشوند
    من خوف این را دارم که . . .
    [همه عناوین(190)][عناوین آرشیوشده]
    < l>